środa, 11 lipca 2012

Studia .

Witajcie :) . Pogoda dopisuje u mnie od rana :)  Humor również :)  Dostałam się na ekonomię !! :) . A Wy jak tam ? :)  Na wakacje już macie plany ? :) Zaraz uciekam do fotografa zrobić zdjęcia i wydrukować podanie na studia :) 

 Nie mam w ogóle zdjęć. ;/  Znalazłam tutaj takie z wesela :D




i ze studniówki ! :) ile bym dała by pójść jeszcze raz na studniówkę :)

wtorek, 10 lipca 2012

Summer.

Dawno nie pisałam, ponieważ większość czasu spędzam poza domem :)  Korzystam z pięknej pogody póki mogę :) Jutro będę wiedzieć czy dostałam się na studia :) A obecnie leżę i oglądam jakieś głupoty w tv czekając na K. któremu już zaczęły się treningi . A Wy co tam porabiacie ? :) Macie jakieś pomysły na ciekawe spędzenie wakacji ? :)

Łapcie zdjęcie z jakiejś imprezy :)
 A to z zakończenia :)

i tu jeszcze jedno z Warszawy :)



Gdzie wybieracie się na studia ? :)

środa, 4 lipca 2012

hooooooot.

Hejka :) u mnie wszystko dobrze korzystam z wakacji jak tylko się da :) dziś jest strasznie duszno a wczoraj była burza i leciał grad wielkości piłeczek golfowych :D.  z racji tego, że nie miałam jak jechać nad wodę postanowiłam się przejść do galerii :) Kupiłam dwie pary spodenek : 

Oby dwie pary spodenek są z H&M :).    Obecnie siedzę i oglądam pamiętniki z wakacji :D. i czekam na mojego K. , który znów poszedł grać w nogę ze znajomymi a z racji tego, że jest tak duszno nie miałam ochoty jechać z nimi :) Za tydzień dowiem się czy dostałam się na studia . Wybrałam ekonomię :) A Wy na co się wybieracie? :)
   Macie jakieś plany na wakacje? :) 







Pozdrawiam :*:)

poniedziałek, 2 lipca 2012

a.

Wczoraj była piękna pogoda :) Wykorzystałam ją jak tylko się dało :) Byłam nad wodą ze znajomymi było bardzo sympatycznie . Oprócz tego, że mam całe spalone plecy :(
W ruch od razu poszły spraye chłodzące . :)
Ten jest z Avonu :) I powiem, że od razu lepiej się poczułam jak go użyłam :)  Użyłam również zwykłego panthenolu . Mam nadzieję, że jak najszybciej zbrązowieję, bo jak na razie nie mogę prawie się ruszać :D. Dzisiaj zostaję zdecydowanie w domu :)  Będę mieć dużo czasu, żeby znaleźć jakąś ciekawą ofertę na wakacje :) A tymczasem spadam oglądać Project X :>

Jeszcze takie pytanie mam do Was :) Gdzie wybieracie się na studia lub co studiujecie ?:)

niedziela, 1 lipca 2012

Summer :)

Wreszcie na dobre mogę zacząć wakacje :) korzystam z pięknej pogody póki mogę, bo podobno jutro ma się znów ochłodzić :/ . Niedługo jadę nad wodę ze znajomymi :) . Później dodam jakieś zdjęcia :D.

Mogę jedynie pokazać Wam mój kostium 




Posiadam taką czarną górę, ponieważ już nie było fioletowych :)














A Wy jakie macie plany na wakacje ? :)